Adbuka Oglasi

субота, 31. децембар 2011.

Malo mudrosti i primenjene filozofije...

Dragi moji,
Malo mudrosti za srećniju Novu 2012....




Miroslav Mika Antic
...Boliš me. Ne preboliš me. Razboliš me. Razbolim te. Mrzim te. Ne prebolim te. Gorim te. A ogoliš me. Goriš me. A ogolim te. Volim te. Stvorim. Oborim. Ne volim. Volim te....


Miroslav Mika Antic
Najveća slova ljubavi: Onaj glupi septembar kad sam se pravio važan da nikog nisam voleo. Da,pravio sam se važan da nikog nisam sanjao. A samog sebe sam boleo i sav se od sebe razboleo, i sebe u sebi mučio, i sebe u sebi proganjao...


‎"Budi nalik na morski rt u koji neprestano udaraju valovi a on i dalje ostaje čvrst, dok se oko njega stišava razjarena voda."

- Marko Aurelije






Uvek sam se plašio da ti tepam
Plašio se uvek da ti kosu držim u ruci
Prestrašen bio da naglo možeš da se okreneš
i da mi uhvatiš nežno oko na svom vratu.
Jer sam glupavo verovao
da ću ako ti ruku na rame stavim
da ću ako ti prstima čelo dodirnem
da ću ako ti u tople oči grudi slijem
da ću izgubiti sebe.
Sad kad si otišla imam sebe, isuviše.

Zoran Radmilović




Besmisleno je:
- Mrzeti sve ruže jer si se ogrebao na jedan trn. 
- Odustati od svojih snova jer se jedan nije ostvario.
- Odustati od svojih napora jer je jedan bio uzaludan. 
- Okriviti sve prijatelje jer te jedan izneverio.
- Ne verovati u ljubav jer ti je neko bio neveran ili ti nije uzvratio ljubav.
- Odbaciti svaku mogućnost da budeš srećan jer nisi uspeo u prvom pokušaju.

Patrijarh Pavle




‎"Sve bitke u životu služe da nas nečemu nauče - uključujući i one koje gubimo. Kad porasteš, otkrićeš da si često branio laž, obmanjivao sebe ili patio zbog gluposti. Ako budeš dobar ratnik, nećeš sebe optuživati zbog toga - ali nipošto ne dozvoli da se tvoje greške ponove!"

Paulo Coelho




Moras za sobom da zatvoris jedna vrata pre nego sto otvoris druga. Jedino cega treba da se plasis jeste same sebe.
Ovladaj sobom i osvojices citav svet.
Opusti se i pusti bol da izadje i ode.

Ne možeš promijeniti svoju sudbinu preko noći, ali možeš promijeniti svoj pravac kretanja preko noći. 

Džim Ron




Sto vekova ću ovako da te volim, užasno da te volim,
sav od paperja i sav od zla.

Beži zato dok možeš!

Miroslav Mika Antic

Нема коментара:

Постави коментар

Šta ti misliš?