Adbuka Oglasi

уторак, 27. децембар 2011.

"Prodaja-umeće za sva vremena"

Drage kolege,
               Posao prodaje je nešto što se uči. Niko se nije rodio kao prodavac, niti postoji istina u onoj
"jao, ja nikad ništa ne bi umeo/la da prodam nekom!" Najčešći razlog odlaska ljudi iz sveta prodaje, bilo kog tipa, je nedostatak volje da se izdrzi i kad nema nikakvih rezultata rada. Da, čuveni "strah od neuspeha"... E pa nešto na tu temu:
  1. Strah je prirodan osećaj u čoveku
  2. Svako se plaši onoga što ne poznaje dovoljno
  3. Strah od neuspeha je najrašireniji strah kod prodavaca
  4. SVI SADAŠNJI EKSPERTI PRODAJE SU SE U POČETKU PLAŠILI NEUSPEHA!!!!


          Ni ja ne bih saznala more stvari, da me nije zanimalo...a onda sam naišla na razne online knjige o poslovima prodaje koje su mi potpuno i zauvek promenili pogled na tu profesiju. One prodaju opisuju kao složenu mešavinu nauke i umetnosti, koja ima svoje zakone i pravila. I što mi je posebno palo u oči-svi gurui prodaje, koje god nacionalnosti bili,  pričaju o toj delatnosti-isto. Dakle, Nj.V. Prodavac mora imati:

          -komunikativnost novinara
          -entuzijazam deteta
          -taktičnost diplomate
          -elokvenciju sveštenika
          -kurtoaziju kralja
          -diskerciju advokata
          -saosećajnost časne sestre
          -preduzetnost pionira
          -razboritost planinskog vodiča
          -radoznalost istraživača
          -izdržljivost trkača maratona
          -optimizam kockara
          -pojavu i manire džentlmena/dame
          -strpljenje japanskog zen-budiste


       Da li i dalje mislite da možete da budete prodavac? Niz ovih osobina neki retki posisaju sa majčinim mlekom, ali i oni takodje moraju stalno da se nadogradjuju ako žele uspeh u poslovima prodaje
       Ali, ako vas ovaj spisak karakternih osobina profesionalca u prodaji nije zastrašio, onda cete verovatno postići odlične rezultate ako budete učili.
      Jedna od mojih prvih knjiga, prepuna saveta i motivacije je knjiga psihologa Nadežde Tošić-
                 Prodaja-umeće za sva vremena-Nadežda Tosić

Puno uspeha!

Нема коментара:

Постави коментар

Šta ti misliš?