Adbuka Oglasi

уторак, 27. децембар 2011.

Nesto o SEO optimizaciji

Dakle ovako,

      Posto se mnogo klijenata kune u svog...kako oni to zovu, "decka koji im pravi sajt", zanimalo  me je nesto vise o samoj izradi sajtova. Potrazila sam po rezultatima na srpskom, ima stvarno mnogo na tu temu. Ispada da se nasi ljudi, vlasnici raznih firmi jako zavaravaju jer predaju "decku koji im radi sajt" i da brine o njihovoj marketinskoj kampanji, sto nikako nije isto.

Marketing je nauka, kao i prodaja. Bez kvalitetnog obrazovanja
teško da ko može da izjavi kako ih u potpunosti poznaje. Jedan
od važnih vidova plasiranja na Webu, dakle od vidova marketinga je SEO optimizacija.

     Iz ovog clanka se jasno vidi isto sto i na Google-da su nasi sajtovi jako lose radjeni generalno, i da je malo onih koji smeju sebe da nazovu zvucno-web master. A cak i odlicno optimizovani sajtovi koje pravi neki "decko", ne znaci da ta firma ima jasno definisani marketing plan. Kazu mi klijenti, na primer-"imamo mi prezentacije na 2 portala, to je sasvim dovoljno. Da, naravno da imamo posla preko njih."
  Stav mojih klijenata-"ne, hvala, ne treba" mi govori o tome koliko nasi poslovni ljudi poznaju marketing,
Internet i Google. Zato bi ovaj tekst, o izmisljenoj firmi i njenom novom sajtu mnogima otvorio oci...

Istok Pavlovic-Kratak SEO kurs ili kako da moj sajt iskoci prvi kad neko na Google kuca..

Toliko,
Dragana

Нема коментара:

Постави коментар

Šta ti misliš?