Adbuka Oglasi

недеља, 25. децембар 2011.

Moje radno mesto u poslovima prodaje

            Par reči o mom radnom mestu. Radi se o Internet portalu za oglašavanje, koji je zapravo objedinio moje interesovanje za Internet i Google, sa mojim ugradjenim talentom za rad sa
ljudima. Za njega su potrebne izvesne predispozicije, ljubaznost, strpljenje, sloboda u komunikaciji ali navažnije je-želja za učenjem. Jer portal je, kažem to i klijentima kao i osoba-ne postoje dva ista, sa istim osobinama, uslovima
načinima rada. Tako i mi, imamo neki ličan pristup poslu i klijentima koji
se može razlikovati po tome što je nama zaista stalo da naši klijenti imaju
efekta od oglašavanja kod nas.
Imamo neke načine kako što bolje da ih promovišemo,  sa tim ciljem. Zbog toga, i zbog zdrave i kvalitetne poslovne atmosfere poslujemo sa uživanjem, a tome su svedoci i svi naši klijenti.
Jednom sam napravila poredjenje klijentu, da je naš sajt "kao mladi pit bul"...i zaista je tako. Mlada i snažna
kompanija koja poslovanje temelji na nekim gotovo zaboravljenim principima -na poštovanju, poštenju,
ljudskoj komunikaciji, razumevanju, znanju i volji.

I još nešto-kada god pozovem nekog klijenta, a on mi kaže da je npr. uslužan, pošten,
kvalitetan i slično, što je prava retkost, ujedno shvatim iz razgovora da odlično posluje. Zaključak-samo
one firme gde su i vlasnik i radnici okrenuti napretku i rade punom parom, mogu da očekuju
odlične rezultate i pored krize.

Posvećeno mojim direktorima i kolegama.

Нема коментара:

Постави коментар

Šta ti misliš?